Rabu, 18 Mei 2016

Beberapa Idea-idea Pengubahsuaian Dapur Kegemaran

Beberapa idea-idea pengubahsuaian dapur kegemaran - Pelbagai idea-idea pengubahsuaian dapur sepanjang jalan dari hanya menggantikan perkakasan pada Kabinet untuk merombak jumlah keseluruhan memasak dan ruang makan. 

Berikut adalah pandangan mengenai beberapa perkara orang bermimpi tentang membuat berlaku dalam Bilik ini, kegemaran mengumpul tempat ramai.

Memasang sebuah pulau serbaguna mungkin di bahagian atas senarai idea-idea ubahsuai dapur. Bayangkan, akhirnya, Ruang cukup untuk slice, dadu, masak dan basuh peralatan semua dalam kawasan yang sama! Dengan dapur island adat, anda hendak mendapat semua yang bersama-sama dengan bilik di ruang kaunter yang tetap untuk melaksanakan tugas-tugas dapur yang lain. 


Pulau-pulau dapur telah menjadi begitu popular bahawa orang-orang dalam industri pembinaan menganggarkan lebih separuh daripada semua rumah baru sekarang memilikinya. Jika anda tidak, mengapa tidak menganggap pembinaan satu sekarang?


Idea pengubahsuaian dapur termasuk tempat perapian pembakaran-kayu juga membuat ia ke dalam senarai Boy-Id-like-one-of-those-someday. Walaupun ini bermakna utama pembentukan semula yang merangkumi terkoyak keluar sebahagian daripada dinding, membina chimney sebuah atau lain-lain sistem venting, dan kemudian bekerja dengan batu atau batu-bata, apa yang selesa, selain Hantar dalam dapur orang! Hanya membuat pasti theres bilik di dapur anda ubahsuai idea-idea untuk memasukkan kerusi Goyang yang akan pergi bersama oh-begitu-baik.


Andaikan anda kekurangan dolar tetapi masih ingin memohon beberapa idea pengubahsuaian dapur yang telah telah rumbling sekitar untuk sementara, mengapa tidak menganggap pelapisan Kabinet dapur anda? Lakukan bayaran ini jauh kurang daripada gantian lengkap dan boleh mengambil tahun off kelihatan Kabinet semasa anda. Anda boleh mengupah profesional untuk melakukan ini, atau anda boleh melakukannya sendiri di satu hujung minggu jika anda membeli mereka sudah berwarna dan selesai.


Walau bagaimanapun besar atau kecil bajet anda, tahap tenaga, atau imaginasi anda, idea-idea pengubahsuaian dapur boleh memastikan anda hidup dengan kepentingan untuk tahun akan datang. Seolah-olah menjadi sesuatu yang boleh dilakukan untuk memeriahkan, mencergaskan dan menyegarkan semula bilik ini di mana ramai suka melepak. 

Jadi mengapa tidak meluangkan masa yang berkualiti pada pemikiran sehingga idea pengubahsuaian dapur anda sendiri? Seperti kata mereka, ada masa yang singkat seperti sekarang.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Beberapa Idea-idea Pengubahsuaian Dapur Kegemaran