Khamis, 13 Ogos 2015

Pelan Lantai rumah minimalis bertingkat

Merekabentuk rumah adalah kerja yang benar-benar memerlukan tumpuan yang tinggi dan imaginasi. Kerana amat berpengaruh di Salun Kecantikan dan penampilan bangunan mereka. mewujudkan minimalis rumah rekabentuk-lantai yang mengikuti Petua beliau.
desain rumah minimalis bertingkat
pelan lantai rumah minimalis bertingkat

Membantu anda merekabentuk rumah minimalis bertingkat

Mengikut contoh rekabentuk rumah yang baik, mula merekabentuk halaman rumah paling depan sebelah rumah anda. rumah minimalis Reka bentuk untuk pelbagai peringkat anda haruslah menubuhkan rumah anda yang membina dengan sebuah dataran yang tidak selaras yang ultra-moden lebih banyak melihat. Dan membuat Teres kecil dan Taman untuk dipadankan dengan konsep minimalis rumah anda.
desain rumah minimalis bertingkat
desain rumah minimalis bertingkat

Selepas mereka bentuk bahagian depan rumah anda. kemudian anda meneruskan dengan memilih penempatan bilik-bilik yang hendak menyesuaikan keperluan rumah anda. Seperti kedudukan ruang tamu, dapur, ruang makan dan bilik tidur utama di tingkat pertama. Dan kedudukan 3 Bilik tidur dan bilik keluarga di tingkat kedua rumah anda.

Walau bagaimanapun, penggunaan tangga yang padan dengan konsep minimalis rumah anda. Menggunakan tangga lurus. Untuk membuat bilik kelihatan lebih luas. Dan mengelakkan penurunan barangan yang terlalu besar. Kerana ia boleh menjadikan rumah anda minimalistic konsep itu hilang. Dan kemudian menetapkan perkara-perkara yang hampir sama digabungkan dengan ciri konsep minimalis-cerita.

Dan itulah Tip-Tip minimalis Reka bentuk rumah bertingkat. Mudah-mudahan boleh memberi inspirasi kepada anda untuk mencipta minimalis rumah bertingkat. terima kasih.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Pelan Lantai rumah minimalis bertingkat