Rabu, 24 Februari 2016

Seni Cetakan Untuk Menghias Rumah

Seni cetakan untuk menghias rumah - Dengan kegilaan baru untuk dalaman menghias diilhamkan oleh program televisyen "pengubahsuaian rumah", lebih ramai orang akan terdorong untuk mengupah penghias yang profesional, walaupun mereka tidak mampu untuk itu.

Kesederhanaan: seni menghias rumah

Jika anda sedang memikirkan melanggar bank demi sebuah bilik indah, fikirkan sekali lagi. Anda tidak perlu menghabiskan sebanyak seorang tycoon minyak untuk memiliki sebuah rumah setiap sedikit sebagai cantik.



Ini sebabnya mengapa:

Sepasang mata manusia hanya boleh mengambil dalam begitu banyak, tidak kira berapa banyak diletakkan sebelum mereka.

Rahsia adalah tidak bertujuan untuk Kecantikan yang datang dari tentu, tetapi untuk salon kecantikan yang mudah. Dan keindahan yang ringkas biasanya lebih murah.

Cara terbaik untuk pergi untuk mudah keindahan hiasan dalaman adalah untuk membuat tumpuan Pusat satu elemen hiasan yang dipilih dengan baik.


Seni cetakan: Fokus hiasan rumah sederhana

Tetapi Apakah unsur indah tunggal anda benar-benar mampu?

Kecuali jika anda berlaku untuk mendapatkan benar-benar, benar-benar beruntung pada kraf adil atau estet jualan, terdapat hanya satu cara yang pasti untuk membeli rasa tinggi pada bajet yang rendah. Lukisan yang tidak asli atau kertas dinding yang mahal. Hanya cetak baik yang dipilih lukisan atau gambar yang mencerminkan gaya dan rasa anda dan sepadan dengan anda.

Terkejut pada jawapan yang mudah untuk teka-teki yang menghias? Mungkin, seperti kebanyakan orang, anda tidak faham apa seni cetakan telah benar-benar.

Apakah seni cetakan tidak

Seni cetakan tidak poster.

Poster dibuat menggunakan kertas saham sama seperti apa yang majalah gunakan. Seni cetakan dibuat menggunakan stok cetakan khas yang lebih berat terutamanya untuk cetakan.

Poster sering bermain agak longgar dengan gambar asli, tanam ia, saiz semula ia, menambah teks, atau bahkan perubahan teduhan. Cetakan akan biasanya datang lebih dekat dengan yang asal, dan akan jarang tanaman gambar asli atau mengubah penampilan dengan ketara.

Poster yang jauh kurang tahan lama daripada seni cetakan. Anda boleh menjangkakan satu cetakan berkualiti tinggi untuk dekad yang lalu tanpa menunjukkan tanda-tanda usia.


Seni adalah tidak semula (walaupun sudah tutup).

Semula karya seni, biasanya lukisan, melibatkan menggunakan secara tepat atau hampir tepat sama berus sebatan dan bahan-bahan, itulah sebabnya merekalah yang begitu mahal. Sementara itu, cetakan, membiak rupa seni tanpa menghasilkan setiap perincian darinya. Sebagai contoh, walaupun banyak cetakan lukisan menggunakan permukaan bertekstur atau berus walaupun tiruan sebatan, sebatan berus sebenar asal tidak disalin.

Semula juga perlu dikekalkan dan dipelihara sebagai berhati-hati sebagai lukisan yang asli dalam kebanyakan kes, atau mereka akan pudar. Cetakan berkualiti tinggi diberi perlindungan pudar, sama ada dalam bentuk lapisan permukaan, atau kes Plexiglas.

Semula, kerana lukisan, tidak tahan lasak, dan harus dilayan dengan penjagaan khas. Cetakan, walaupun tidak boleh dihancurkan, adalah lebih cenderung untuk hidup kemalangan. Sesetengah cetakan boleh walaupun dibasuh dengan kaca pembersih.

Sudah tentu, tiada seni cetakan akan anchor yang baik bagi sebuah bilik dcor jika ia tidak baik telah dipilih. Malangnya, ramai orang sama ada tidak mempunyai sebarang rasa yang tertentu apabila ia datang untuk seni atau dcor, atau lain lakukan tidak mempercayai rasa mereka sendiri. Nasib baik, internet meletakkan pengetahuan terkumpul beribu-ribu decorators, artis dan pakar seni anda. Terima kasih kepada internet, rumah anda boleh kelihatan seperti baik sebagai orang-orang di TV.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Seni Cetakan Untuk Menghias Rumah