Khamis, 25 Februari 2016

Mereka Bentuk Ruang Tamu Anda akan Menyukai

Mereka Bentuk Ruang Tamu - Tidak kira Apakah hiasan anda, bajet atau selera peribadi, anda boleh memasang dengan mudah anda hodge-podge perabot ruang tamu dan loghat ke angkasa yang kelihatan seolah-olah ia telah dilakukan oleh hiasan dalaman yang pro.

Seperti yang kita sering mengatakan, fungsi adalah lebih penting daripada borang. Memulakan pengembaraan Reka bentuk dalaman anda dengan menentukan apa anda ruang itu. Ianya tempat untuk perhimpunan intim dengan kawan-kawan dan keluarga? Jangan anda melayan Kumpulan tetamu yang besar secara kerap? Ianya merupakan tempat untuk berehat dan berehat semata-mata?


Jawapannya akan menentukan susun atur dalam bilik. Jika anda melayan banyak, maka anda mahu Ruang anda menjadi lebih terbuka, jadi tetamu boleh mengalir secara bebas seluruh bilik tanpa terlanggar perabot. Jika anda menjadi tuan rumah Kumpulan lebih intim, maka anda mahu untuk mengaturkan perabot anda untuk menggalakkan perbualan.

1. Pilih perabot yang sepadan dengan keperluan anda

Sebaik sahaja anda tahu fungsi Bilik, masa untuk bekerja pada borang. Terdapat banyak karya yang benar-benar indah keluar pada hari-hari tesis pasaran. Bukan sahaja boleh anda dapatkan menjemput sofa dan loveseats, tetapi juga idea-idea baru seperti sectionals dengan sofa yang terbina dalam. Jika anda melayan banyak, pertimbangkan berterusan dengan Kumpulan perabot atau Potongan-potongan yang boleh digerakkan dengan mudah seluruh bilik. Jika hanya keluarga dan kawan-kawan, pergi dengan pengumpulan Keratan rentas besar jadi anda boleh semua duduk bersama-sama dengan selesa dan bergaya.


2. gunakan warna bijak

Warna betul-betul boleh benar-benar membuat ruang tamu yang datang untuk hidup. Pilih warna dinding yang melengkapkan perabot anda. Bertentangan dengan kepercayaan popular, warna gelap yang menjadikan sebuah bilik yang kelihatan lebih besar, tidak kecil. Menggunakan loghat warna untuk aksesori anda. Jangan mendapat terlalu liar dengan warna-warna yang mereka harus bekerja dengan satu sama lain, tidak menyalahi antara satu sama lain.

3. pergi dengan gaya yang neutral

Menahan godaan untuk membeli trend terkini dalam perabot atau aksesori. Anda tidak mahu Ruang anda menjadi bertarikh. Mengambil Tempahan lampu atau massagers jam cheapens tempat juga. Di atas segalanya, jangan letakkan terlalu banyak rasa peribadi anda menjadi hiasan. Simpan kenangan berharga dan Kedai Cenderamata di dalam Bilik Tidur atau Bilik Keluarga.


4. biarkan ia bersinar

Cara yang baik untuk menambah sedikit ruang bilik hidup anda adalah untuk pergi dengan permukaan yang mencerminkan Jadual, lekapan dan pencahayaan. Kabinet kaca putih yang hebat ini, terutamanya jika mereka mempunyai glassed pintu. Begitu jugalah dengan pencahayaan. Lampu dengan terendak lampu yang berkilat boleh membuat bilik kelihatan lebih besar daripada itu.

5. menggunakan permaidani sebagai hiasan

Jika anda mempunyai ruang terbuka yang benar-benar besar, pertimbangkan untuk berbuka ke kawasan-kawasan yang lebih kecil. Cara yang paling mudah untuk melakukan ini adalah dengan menggunakan kawasan permaidani. Walaupun ia kelihatan ganjil pada mulanya, karpet kawasan yang tidak hanya boleh digunakan pada kayu atau jubin lantai, tetapi pada permaidani dinding ke dinding serta. Apabila menggunakan sebuah kawasan permaidani untuk mentakrifkan ruang, pastikan bahawa perabot sama ada berehat di karpet atau menyentuh tepi visual.

6. mencari kepingan besar pertama

Sofa, loveseat dan sectionals perlu diletakkan di tempat pertama. Sekali lagi, menimbangkan fungsi-fungsi dalam Bilik dan menguruskan dengan sewajarnya. Jika buah-buah awda berat, anda mungkin mahu untuk menarik keluar bilik pada sekeping kertas dan membuat bentuk yang sepadan dengan pengukuran perabot anda. Memindahkan mereka atas kertas sebelum anda bergerak mereka sekeliling bilik. Ini menjimatkan masa dan tenaga.

7. bekerja cara anda dari situ

Sebaik sahaja anda mempunyai kepingan besar perabot bakal keinginan anda, masa untuk menambah Jadual akhir, Meja kopi dan lain-lain perabot sekunder kepada Kumpulan anda. Kemudian, masa untuk aksennya: lampu, pasu, tumbuh-tumbuhan, dan sebagainya. Akhirnya, hang seni anda supaya ia melengkapi dengan wajah baru bilik. Selepas mengecat dan susun atur yang berubah-ubah, anda mungkin mendapati bahawa sebahagian daripada seni anda adalah ditempatnya. Lihat dalam bilik anda yang lain untuk melihat jika sekeping yang berbeza akan kelihatan lebih baik.

Paling penting, berseronok dengan projek redecorating anda. Sebaik sahaja anda mempunyai perabot yang anda suka, yang lain boleh ditukar dengan mudah hujung jalan dengan hanya beberapa tin cat dan beberapa sentuhan artistik.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Mereka Bentuk Ruang Tamu Anda akan Menyukai