Khamis, 18 Februari 2016

Apakah Cara yang Paling Mudah untuk Mengubah Bilik Tidur Anda?

Apakah cara yang paling mudah untuk mengubah bilik tidur anda? - Kadang-kadang semua orang perlu perubahan. Biru, yang seolah-olah seperti satu idea yang baik pada masa itu, hanya kelihatannya begitu tepat lagi.

Warna-warna cerah yang kelihatan begitu meriah pada musim bunga dan musim panas hanya menjadikan kelabu musim sejuk rasa yang jauh lebih mengecewakan. Kanak-kanak membesar dan selimut watak kartun yang terpaksa mempunyai hanya beberapa tahun yang lalu kini sesuatu bahawa mereka akan terkejut jika rakan-rakan mereka tahu bahawa mereka memilikinya.




Sama ada keinginan anda untuk dipadankan dengan musim atau anda belum mengubah penampilan bilik tidur anda selama bertahun-tahun, anda mungkin mendapati bahawa anda tidak mempunyai bajet untuk makeover Jumlah bilik.

Begitu juga, kerana anda akan mendapati bahawa selera anak-anak berubah setiap beberapa tahun, anda mungkin tidak mahu membuat pelaburan yang besar apabila anda mengubah bilik tidur mereka. Dengan katil dalam set beg, anda akan mendapati bahawa anda tidak perlu menghabiskan banyak untuk membuat perbezaan yang besar.

Perubahan pertama mudah yang anda boleh buat adalah untuk memilih warna neutral untuk dinding dan permaidani. Dinding putih sejuk atau Penyaman udara dan begitu juga permaidani berwarna mencipta pelet yang neutral bagi Reka bentuk bilik tidur anda. Menambahkan perabot tradisional campuran – sesuatu yang mudah dan praktikal tetapi yang tidak pernah padam gaya – dan anda mungkin mendapati bahawa transformasi bilik tidur anda adalah bukan sahaja amat menyeronokkan dan mudah, tetapi juga menjimatkan kos.




Lebih daripada hanya membeli comforter yang baru atau comforter yang baru ditetapkan, melabur dalam katil yang dalam beg akan membolehkan anda untuk mengubah segala-galanya tentang cara yang merasakan bilik tidur anda – bukan sahaja dengan cara yang ia kelihatan.

Ingin membuat bilik tidur yang lebih membesar untuk anak-anak anda? Cuba katil dalam beg bertemakan dolphin-comforter yang, sepadan cadar dan bantal. Dengan katil dalam beg, anda tidak perlu risau mencari cadar-cadar yang sepadan dengan comforter tersebut. Anda tidak perlu bimbang tentang mengambil saiz penuh cadar dan comforter saiz berkembar. Segala-galanya akan berada di sana dalam satu tempat.

Begitu juga, jika anda tidak dapat menentukan warna tunggal untuk anda menjadi bilik tidur, mempertimbangkan sebuah katil dalam beg set yang mempunyai sebuah Belang comforter, kes bantal, cadar. Tambah dgn cepat membuang hampir sama untuk membawa keluar sebuah naungan tertentu dan anda boleh melengkapkan rupa – semua tanpa perlu berbelanja mahal.

Sudah tentu, Terdapat pilihan lain untuk mengubah penampilan bilik tidur anda juga. Anda mungkin mendapati bahawa terdapat set comforter yang tertentu yang anda suka – mungkin sesuatu dalam Damask yang. Tapi mungkin ada masalah. Mungkin pada musim sejuk yang anda suka cara bahawa bawah naungan burgundy menangkap cahaya tetapi kerana musim bunga dan musim panas rayap, anda sedar bahawa, dengan lampu yang berbeza, yang shimmer seolah-olah semua salah atau tidak seolah-olah berada di sana sekali.

Adakah anda perlu berputus asa memiliki comforter set yang anda suka? Tidak jika ia dibuat dalam warna-warna lain juga. Jika damask yang sama terdapat sebuah biru pucat, sebagai contoh, anda akan dapat melabur dalam comforter yang kedua – Pertukaran mereka keluar dengan perubahan musim. Menukar comforter anda, shams bantal, ruffle katil dan bantal membuang anda dan anda akan mendapati rupa baru.

Atau, jika anda tidak berhasrat untuk membeli comforter yang kedua dari gaya yang sama, mengapa tidak menganggap selimut tebal besar untuk menampung comforter anda untuk musim? Warna yang berbeza, lace dan bukannya sesuatu yang lebih berat, semata-mata oleh meliputi comforter anda anda boleh mencipta rupa baru – mengubah bilik dengan usaha tidak sekali, dan semua untuk harga yang rendah.

Membuat perubahan besar dalam Bilik tidur anda tidak mempunyai bermaksud membelanjakan wang yang banyak. Katil di dalam sebuah beg, satu set comforter yang baru: perubahan ini mudah, bersama-sama dengan rearranging perabot boleh membenarkan anda untuk mencipta perubahan drastik pada bajet yang minimum.

Sama ada anak-anak anda sedang mencari untuk perubahan kerana mereka mempunyai outgrown bilik tidur di mana anda membaca Kisah-kisah mereka dan agar mereka, atau anda hanya tidak merasa seperti melihat warna atau corak dalam Bilik tidur anda, ia adalah baik untuk mengetahui bahawa anda tidak terperangkap: semua jika mengambil perubahan sederhana dan bilik akan berubah.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Apakah Cara yang Paling Mudah untuk Mengubah Bilik Tidur Anda?