Rabu, 17 Februari 2016

7 Bajet Idea Menghias Dapur

Walaupun apa yang anda boleh baca di majalah-majalah Reka bentuk dapur yang paling bergaya, mengemaskini rupa dapur anda benar-benar tidak memerlukan yang anda menghabiskan banyak masa dan wang. Terdapat beberapa cara yang mudah dan murah untuk memberi penampilan baru dapur anda.

Beberapa perubahan kecil di sana sini yang anda boleh buat di dapur anda masih boleh membuat kesan yang besar terhadap rupa dapur anda. Anda boleh mendapatkan idea tentang apa yang anda ingin menggabungkan ke dalam dapur anda menghias dan pembentukan semula projek dari buku-buku, majalah dan laman-laman internet yang berurusan dengan idea-idea Reka bentuk dapur.



Terdapat 7 Idea menghias dapur kos yang agak rendah untuk mewujudkan dapur yang cantik:

1. menggantikan pintu Kabinet dan bidang. Kemudian anda boleh reface lekapan yang selebihnya. Ini sangat akan mengubah keseluruhan rupa dan rasa dapur anda.

2. lukisan Kabinet anda putih dan menukar perkakasan ini, seperti tombol, mengendalikan atau berbalas.

3. menggunakan pintu MFD teras pepejal, iaitu ketumpatan sederhana atau kayu. Mereka boleh dipasang kepada asas kukuh pintu. Pintu jenis ini boleh dilukis untuk melihat mana-mana anda mungkin mahu mencipta.

4. menggunakan warna untuk mengubahsuai dapur adalah satu lagi contoh menghias dapur murah. Anda boleh cat dinding dan Kabinet anda. Apabila ia datang kepada lukisan anda ke yang sedia ada, anda boleh menggunakan kemasan hiasan. Beberapa contoh akan mencipta penamat yang bermasalah untuk menambah untuk lihat umur, dan palsu dan kaca selesai. Ini adalah mudah untuk dilakukan dan kos efektif.

5. satu lagi keluasan dapur anda dengan mudah boleh mengemaskini adalah hos. dan sinki. Ia adalah mungkin untuk mencari sink yang berharga sederhana yang boleh kos dari $50 $300. Mereka juga boleh didapati dalam pelbagai warna dan gaya. Porselin, keluli tahan karat dan akrilik adalah bahan-bahan yang disediakan untuk sink. Bagi faucets, anda akan mendapati bahawa mereka boleh didapati dalam pelbagai gaya dan kemasan, dan bergantung kepada jenis hos. boleh julat harga dari $50 ke$ 750.

6. satu lagi idea dengan harga yang berpatutan yang hebat dalam menghias dapur ialah dengan menambah sebuah pulau dapur. Pulau-pulau dapur yang besar untuk menambah lebih banyak kaunter Ruang dapur dan menyediakan tempat perhimpunan. Jika anda tidak mempunyai cukup wang atau ruang untuk menambah sebuah pulau dapur tetap, tetapi ingin mendapatkan kelebihan satu, anda mungkin menimbangkan sebagai alternatif mendapat belanja dapur. Troli dapur boleh mempunyai roda untuk bergolek di sekeliling, serta mempunyai laci, rak dan tempat-tempat untuk menggantung peralatan. Kerana mereka adalah pada roda mereka boleh dibersihkan dengan cara.

7. jika bajet anda menghias dapur begitu kecil bahawa anda hanya mampu membentuk kawasan dapur anda, anda boleh mempertimbangkan menambah backsplash dapur yang kecil. Backsplash dapur yang baru boleh benar-benar berpakaian yang kusam, tertipu dapur. Backsplashes dapur boleh didapati dalam banyak gaya yang berbeza, warna dan bahan. Bahan-bahan yang digunakan untuk backsplashes juga boleh termasuk, kayu, porcelain, batu semulajadi, kaca, keluli tahan karat, dan bahkan kertas dinding. Kos berbeza bergantung kepada material yang anda pilih.

Supaya anda boleh melihat bahawa mendingin dapur anda boleh menjadi satu perkara yang mudah seperti menukar perkakasan pada anda ke yang sedia ada atau mengecat dinding. Hanya satu perubahan kecil boleh melakukan banyak menjadikan dapur anda kelihatan baru.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : 7 Bajet Idea Menghias Dapur