Khamis, 14 Januari 2016

Panduan Penting Pembentukan Semula Rumah

Pembentukan semula rumah adalah peristiwa yang sangat biasa yang menjalankan pemilik rumah. Hal ini sebenarnya berlaku kerana saya tahu bahawa kita semua mahu rumah kita kelihatan lebih baik dan lebih selesa untuk didiami. Jadi bagi mereka yang berfikir tentang pembentukan semula rumah, berikut adalah beberapa panduan penting untuk membantu anda dalam projek anda.

Langkah pertama untuk dipertimbangkan untuk pembentukan semula rumah adalah Reka bentuk rumah. Pada pertama kebanyakan orang berfikir atas apa cara yang akan melihat rumah mereka lebih baik dan Apakah mungkin Reka bentuk yang sesuai bagi aura semulajadi tempat. Konsep rekabentuk untuk pembentukan semula rumah dalam pengertian ini datang.  



Jadi bagi Reka bentuk untuk pembentukan semula rumah anda harus menentukan jika anda ingin menyewa seorang arkitek, seorang pereka yang pakar, atau lain-lain keperluan pembentukan semula Sarjana untuk menggambarkan idea-idea pembentukan semula rumah anda. Dalam kes sedemikian, ia adalah perlu untuk berfikir bagi Reka bentuk bagi rumah pembentukan semula yang anda mampu dan anda benar-benar cinta.  

Dalam hubungan tertentu dengan pembentukan semula kontraktor rumah adalah penting juga bagi kerja yang kukuh. Dan kemudian, memutuskan untuk bajet tertentu untuk anda utama pembentukan semula dan melekat dengan.

Balasan kedua untuk pembentukan semula rumah adalah pelaksanaan. Dalam langkah ini untuk anda rumah pembentukan semula, anda perlu merancang dan mengkaji pembentukan semula Reka bentuk dengan kontraktor anda untuk apa-apa cadangan yang akan membantu anda dalam anda Laman Utama pembentukan semula sama ada mengenai aliran atau kos rumah anda. 

Memilih bahan-bahan dan produk untuk projek Reka bentuk semula rumah anda. Kalau boleh cuba untuk memilih bahan-bahan tersebut untuk rumah anda pembentukan semula projek yang diperlukan segera dan orang-orang yang memerlukan masa yang mencukupi terlebih dahulu. Masa untuk kontraktor Reka bentuk semula rumah untuk datang dengan jadual pembinaan terperinci dan prosedur-prosedur dan untuk mendapatkan beberapa krew pembinaan juga perlu diberikan perhatian.

Satu lagi perkara penting untuk mempertimbangkan untuk projek Reka bentuk semula rumah anda adalah persidangan. Ia adalah penting bahawa dalam setiap projek Reka bentuk semula rumah, perlu ada satu Persidangan antara pemilik rumah, kontraktor-kontraktor utama Reka bentuk semula dan penyelia tapak kerja, Arkitek atau pereka, mana-mana krew pembinaan lain yang akan bekerjasama dengan pembentukan semula projek rumah anda.  

Dalam kes ini, anda mesti mengambil perhatian beberapa perkara penting yang terlibat dalam projek Reka bentuk semula rumah anda dan menghantar memo bagi sebarang perubahan yang mungkin daripada rancangan asal. Ia adalah juga penting anda menetapkan Peraturan-peraturan asas untuk pembentukan semula projek antara anda dan pembentukan semula kontraktor-kontraktor atau penyelia tapak kerja rumah anda rumah anda, dan jika boleh cuba fikirkan pelan komunikasi yang akan pasti berlaku antara anda dan pembentukan semula kontraktor dan orang lain yang penting di bawah projek Reka bentuk semula rumah anda rumah anda.  

Dalam kes sedemikian, umum dinyatakan orang hubungan utama adalah penyelia tapak kerja. Jika anda benar-benar serius dengan projek Reka bentuk semula rumah anda, anda perlu memberi perhatian kepada setiap butir-butir atau komen atau soalan mengenai pembentukan semula projek rumah anda.

Akhir sekali, idea untuk menubuhkan beberapa perkara dalam projek Reka bentuk semula rumah anda juga perlu dipertimbangkan. Keluarkan hal peribadi dari kawasan kerja dan jika boleh, anda cuba untuk meletakkan dapur mini sementara di bahagian lain rumah. Dan untuk anda utama pembentukan semula, anda perlu cuba untuk menubuhkan beberapa Tong sampah, tandas dan pembinaan pagar untuk bergerak lebih baik. Dan melapangkan besar barang-barang yang dihantar pada ketika ini.

Apa yang anda perlu tahu sebelum pembentukan semula


Bagaimana bersedianya anda untuk merombak? Bertanya diri anda sendiri soalan-soalan berikut boleh membantu anda menguruskan projek Reka bentuk semula seterusnya.


S: mana projek Reka bentuk semula Adakah anda berkemungkinan besar untuk menampung kos?

A: merombak dapur kecil: 92.9 peratus; penggantian menyebelahi: 92.8 peratus; merombak bilik mandi midrange: 90.1 peratus.

S: apa akan membuat dapur saya lebih mudah untuk digunakan?

J: banyak bergantung pada bagaimana anda sudah mahu menggunakan dapur anda. Jika anda mahu bakar, anda boleh mendapat manfaat daripada kaunter yang lebih rendah atau Pulau. Jika anda membeli secara pukal, anda memerlukan Ruang simpanan tambahan. Jika lebih daripada satu masak akan menggunakan dapur pada satu masa, anda mungkin mahu untuk mewujudkan Stesen-stesen kerja yang berasingan.

Satu mesti mempunyai di dapur rajin adalah Hud pelbagai. Kerana memasak churns bahan cemar bawaan udara seperti apa-apa lagi di rumah boleh, anda perlu penyelesaian ventilating, sebaik-baiknya yang berprestasi tinggi, model HVI yang diperakui, disalurkan, seperti yang dibuat oleh Broan.

S: di kawasan sekitar di mana saya seterika sentiasa seolah-olah untuk mendapatkan kemas, tidak kira berapa kuat aku cuba untuk memastikan ia bersih. Adakah terdapat apa-apa yang boleh saya lakukan untuk membantu menghalang ini daripada berlaku?

J: mempertimbangkan sebuah pusat Menyeterika boleh recess ke dinding. Tiga Pusat Menyeterika NuTone model, Basic, Standard dan Deluxe, berkongsi sama pembinaan berkualiti tinggi dan bahan-bahan. Model-model ini boleh tersembunyi ke dinding atau permukaan yang dipasang, dan membenarkan pemilik rumah untuk menggabungkan semua keperluan Menyeterika mereka ke dalam satu kawasan yang bersih, kemas.

S: Bagaimana pula mengawal suhu?

A: Bilik-bilik mandi boleh mendapat manfaat daripada kipas pengudaraan up-to-date. Kipas pengudaraan boleh menghalang steamy cermin, fogged tingkap dan dinding yang lembap. Lebih penting lagi, ia boleh mengelakkan masalah-masalah yang jauh lebih mendalam seperti kulat, cendawan, Cat mengelupas, warping, hancur penebat dan kayu reput. Model-model baru dari Broan adalah lebih senyap, lebih menarik dan praktikal berbanding dahulu.

S: Saya tinggal di sebuah rumah yang benar-benar kecil. Adakah terdapat apa-apa cara baru untuk menjimatkan ruang?

J: perubatan Kabinet senantiasa alat yang hebat untuk pemilik rumah yang mencari untuk mencipta ruang tambahan di sekitar rumah. NuTone perubatan Kabinet menawarkan nilai, keselesaan dan pemasangan yang mudah sambil membantu menyelesaikan isu-isu menyimpan. Paling menarik, dalam Kabinet adalah begitu bergaya bahawa ia boleh digunakan di bilik lain di rumah itu, bukan sahaja di bilik mandi.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Panduan Penting Pembentukan Semula Rumah