Rabu, 2 Mac 2016

4 Panduan Untuk Hiasan Dalaman Apabila Memilih Seni

Panduan Untuk Hiasan Dalaman Apabila Memilih Seni - Terdapat beberapa faktor yang perlu dipertimbangkan apabila memilih seni untuk rumah atau pejabat dan sering faktor-faktor yang interrelate jadi saya fikir ia terbaik untuk memecahkan ini ke dalam kategori demi kesederhanaan.

#1 komposisi dan bilik: ini adalah tempat yang hebat untuk memulakan. Terdapat beberapa jenis komposisi yang terbaik dilengkapi bilik-bilik tertentu. Sebagai contoh, apabila saya memikirkan dapur saya rasa buah-buahan dan sayur-sayuran, Chef, botol arak, dan sebagainya. Apabila saya fikir dari bilik tidur saya rasa semangat, kelembutan dan mungkin botani, seperti yang besar meningkat gambar. Apabila saya menganggap bilik mandi saya mungkin menggambarkan imej yang menggambarkan idea berbau yang bersih, segar dan baik. Ya, ia adalah sesuai apabila kita memilih imej membantu mood dalam bilik. Satu lagi pertimbangan dengan komposisi melibatkan penggunaan lebih daripada satu imej di sesebuah kawasan. Apabila beberapa gambar membawa suatu tema umum rasa sangat berbeza diberikan ke bilik.



#2 warna: warna pertimbangan termasuk pada dinding, perabot, permaidani, tetingkap rawatan atau draperies, mengurangkan penambahan bilik mencetak dan lain-lain. Warna di dalam Bilik perlu saling melengkapi antara satu sama lain. Sekeping seni dengan pelbagai seimbang warna boleh mengikat sebuah bilik bersama-sama. Jika sebuah bilik kosong yang saya ingin memilih seni terlebih dahulu dan kemudian perabot. Biasanya, orang lakukan sebaliknya, Walau bagaimanapun, memilih Seni mula-mula masuk akal apabila anda berfikir tentang hal itu. Untuk menggambarkan, Berapa kerapkah seseorang tidak berjalan ke dalam Bilik dan Katakanlah, Uthmaniyyah itu adalah menakjubkan! Ia hanya mengambil nafas saya dari sini! Walau bagaimanapun, yang boleh berlaku dengan sekeping baik pilihan seni. Selalunya, seni akan menjadi sebahagian dalam Bilik tayangan. Jadi, dan bukannya biarkan perabot menetapkan apa seni anda akan kelihatan seperti, membenarkan seni untuk menetapkan Apakah jenis perabot anda akan memilih.


#3 Ruang: aspek ini boleh menjadi rumit. Berkata, sebagai contoh, anda mempunyai ruang yang di atas dapur anda itulah satu kaki setengah tinggi x 4 kaki lebar. Ia boleh menjadi sukar untuk mencari satu imej untuk mengisi ruangan ini. Walau bagaimanapun, anda boleh menggunakan imej-imej tiga genre sama. Saya mungkin memilih tiga 8 x 10 imej bersaiz anggur yang diletakkan secara menegak. Satu lagi ruang mencabar mungkin dinding bersaiz besar atau bilik dengan siling berkubah yang. Pengumpulan imej sering melakukan silap mata tersebut di kedua-dua situasi ini. Saya juga melihat cetakan sangat besar, 4 x 8 kaki tinggi dan besar, untuk kesan yang baik. Seni ini yang besar adalah berkadaran lebih mahal, sudah tentu. Pilihan lain adalah untuk menggunakan imej tunggal yang dipecahkan kepada beberapa Galeri dibalut canvases dijarakkan selain untuk meliputi kawasan yang besar.


#4 genre dan keutamaan peribadi: mungkin ada sekeping seni yang anda terutamanya gemar tetapi ia bertembung dengan gaya dan seni bina rumah anda, atau mungkin ia hanya tidak sepadan dengan Skema warna yang anda mahu memasukkannya ke dalam bilik. Saya telah melihat orang-orang yang menukar warna dinding dan loghat bilik untuk menampung seni. Pada penghujung hari, saya rasa Soalan sebenarnya apabila ia datang kepada seni adalah, Adakah seni saya memilih letakkan senyuman pada muka saya dan dikecapi oleh orang-orang yang tinggal di sini? Jika kita boleh mengatakan Ya, maka segala-galanya adalah hanya sebuah karya rangka kasar apabila ia datang untuk memilih seni.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : 4 Panduan Untuk Hiasan Dalaman Apabila Memilih Seni