Sabtu, 8 Ogos 2015

Reka bentuk rumah 3 Bilik Tidur

Reka bentuk rumah tiga bilik tidur yang benar-benar sesuai untuk keluarga kecil. Reka bentuk rumah ini memberikan satu bilik tidur dan dua bilik tidur untuk anak-anak anda. Reka bentuk ini adalah sangat sesuai juga dibina atas tapak tanah seluas luas ini tidak begitu besar.

Tetapi untuk mereka bentuk rumah ini anda harus menggambarkan denahnya lebih awal supaya bentuknya dan kedudukannya boleh sudah tahu tanpa perlu menunggu bangunan itu. Dan juga anda boleh Reka bentuk bilik dan bilik masing-masing.


Desain rumah tiga kamar tidur
reka bentuk rumah 3 bilik tidur

Opsyen yang sesuai untuk keluarga anda kecil, Reka bentuk rumah tiga bilik tidur.

Kami mengesyorkan supaya anda mewujudkan bilik tidur yang lebih besar untuk bilik utama di rumah anda. Letakkan berhampiran ruang tamu dan bilik keluarga yang boleh mengawal keselamatan dan aktiviti-aktiviti anda seisi keluarga. Bagi Reka bentuk bilik ini, anda harus menggunakan Reka bentuk bilik tidur yang elegan. Kerana Reka bentuk yang sesuai untuk bilik-bilik bersaiz sederhana besar.

Kemudian bagi dua bilik tidur. Boleh anda akan meletakkan ia berhampiran Bilik Keluarga. Supaya anak-anak anda dengan mudah boleh bersama-sama dengan anda. Bagi Reka bentuk anda harus menggunakan rekabentuk minimalis dan klasik karna boleh disesuaikan dengan bentuk dalam Bilik yang tidak terlalu besar.

Jadi Reka bentuk rumah tiga bilik tidur boleh menjadi inspirasi anda.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Reka bentuk rumah 3 Bilik Tidur