Rabu, 8 Julai 2015

Pelan Lantai Rumah Minimalis Jenis 45

Pelan lantai rumah minimalis jenis 45 memang sedang menjadi gaya pilihan pemilik rumah yang baru. Mereka mahukan rumah purata yang minimalis dan moden untuk rumah mereka. Rumah-rumah yang minimalis seperti ini biasanya dipilih oleh mereka yang berhasrat untuk membina rumah di kawasan bandar. Rumah dengan jenis 45 ini boleh terdiri daripada satu atau dua tingkat lantai rumah.

Denah rumah minimalis tipe 45
Pelan Lantai Rumah Minimalis Jenis 45

Pelan lantai rumah minimalis cantik  jenis 45

Reka bentuk rumah minimalis mudah mempunyai banyak jenis indah. Reka bentuk dan pelan lantai untuk membina sebuah rumah jenis 45 mesti diselaraskan antara satu sama lain. Reka bentuk minimalis rumah adalah serupa dengan warna permainan ini tidak begitu banyak. Kagum lagi menggunakan warna yang tenang dan tidak terlalu flashy. Kemudian anda boleh menggabungkan yang mengatur pelan lantai rumah anda minimalis dengan pelan lantai yang tidak kelihatan begitu kukuh.

Spesifikasi untuk jenis 45 iaitu 2 Bilik tidur, 1 Bilik mandi, Ruang tamu Bilik, maka di bilik keluarga di bahagian belakang, selepas itu anda boleh menyusun semula dapur anda tiada. Bagi pelan induk dari jenis rumah 45 tiada akan banyak kursus model susun atur bilik tidur. Boleh diletakkan sebelah menyebelah dan kemudian di hadapan bilik adalah dapur dan bilik makan juga. Atau ia mungkin hanya di depan dari bilik tidur adalah Bilik Keluarga.

Denah rumah minimalis tipe 45
Pelan Lantai Rumah Minimalis Jenis 45
Bagi bilik mandi boleh diletakkan antara salah satu bilik tidur dan dua bilik tidur. Jika anda mahu dari ruang makan dan dapur hendaklah menggunakan firewall yang tidak begitu tinggi. Selepas itu ke hadapan, anda boleh membina garaj kereta dan juga memberikan anda sebuah teres kecil untuk berehat. Hendaklah menubuhkan sebuah ciri  pelan lantai rumah jenis 45 sebagai selesa dan seminimalis mungkin.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Pelan Lantai Rumah Minimalis Jenis 45