Isnin, 29 Jun 2015

Pelan Lantai Rumah 3 Tingkat


Pelan lantai rumah 3 tingkat adalah sebuah rumah yang agak kompleks Reka bentuk apabila dibandingkan dengan rakan-rakan beliau iaitu pelan lantai rumah 2 tingkat dan juga pelan induk lantai rumah yang mempunyai komplesitas yang masih mudah. Sudah tentu akan dapat membina pelan lantai rumah yang sesuai dan layak syarat-syarat Keselamatan dan keselesaan anda perlu juga beberapa petua yang akan dibincangkan dalam perenggan yang berikut.

Denah Rumah 3 Lantai
Denah Rumah 3 Lantai

Beberapa tips untuk pelan induk Tingkat 3 rumah

Reka bentuk minimalis rumah disediakan, berikut adalah beberapa tips yang boleh diikuti untuk mencipta satu pelan lantai rumah dengan tingkat sebanyak 3 peringkat. Sebelum anda mula merekabentuk kursus rumah anda, anda perlu mula untuk mengesahkan sama ada anda mempunyai cukup modal permulaan dalam merekabentuk rumah anda. Anda perlu ingat sebuah rumah dengan tiga peringkat aras tidak perlu kos sedikit jika anda ingin mereka bentuk semula.

Bilakah anda telah mengenal pasti dengan modal sebanyak restyling rumah anda maka perkara pertama yang perlu anda lakukan ialah mula mengkalkulasikan beberapa perkara. Perkara pertama yang anda perlukan untuk kalkulasikan adalah jenis rumah anda. Apakah jenis rumah anda jenis rumah yang besar dengan keluasan yang cukup besar atau jenis rumah yang mempunyai keluasan yang tidak terlalu besar atau mengecilkan cukup untuk dikatakan beberapa perabot adalah besar.

Denah Rumah 3 Lantai
Denah Rumah 3 Lantai

Sebaik sahaja anda tahu ini anda boleh memilih kedua-dua opsyen berikut. Pilihan pertama adalah dengan menaip sebuah rumah besar dengan luas. Kawasan yang besar maka model atau rekabentuk elegan mewah akan menjadikan rumah anda kelihatan cantik dan juga amat menarik apabila dibandingkan dengan model-model lain.

Tetapi untuk rumah dengan model yang agak sempit atau Adakah hanya yang kemudian rumah dengan rekabentuk minimalis merupakan pilihan yang paling sesuai untuk rumah anda. Rekabentuk minimalis mudah dan hanya akan menjadikan rumah anda kelihatan lebih luas daripada lebar atau asal. Ini akan memberi tambahan kepada diri anda dan keluarga anda.


Pelan lantai rumah 3-cerita kesimpulan tidak memerlukan persediaan yang lebih berbanding lain-lain jenis rumah. Selain memerlukan ketepatan pelan induk rumah 3 tingkat juga memerlukan modal permulaan yang banyak.

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Pelan Lantai Rumah 3 Tingkat